Bar CODE бр.4

Според планот, овој број на Бар Код го печатиме еден меÑец порано во вид на вонредно издание. Еве, пригодно, и ќе го наречеме вонредно Ðовогодишно издание, макар што, неÑкромни Ñме (признаваме), Ñметаме дека Ñекој број на ова ÑпиÑание Ñо благородна миÑија за подигање на нивото на култура во угоÑтителÑтво е вонреден Ñам по Ñебе
Според тоа и темите, како што можете да претпоÑтавите, не Ñе Ñтандардни - nовогодишни, туку нудат поинаков поглед на атмоÑферата околу празниците. Ðко Ñтереотипот за Ðовогодишно издание на било кое ÑпиÑание во вашата ÑвеÑÑ‚, подразбира неколку обврзителни текÑтови околу новогодишното украÑување, подароците, понудата и програмата Ñо жива музика во кафе баровите и реÑтораните, Ñовети за убавиот изглед, календарче и лиÑта на Ñите Ñлави и ритуали околу празниците зачинето Ñо многу лигави пораки за убаво поминување на таканаречената Ðајлуда ноќ, ние, еве на почетокот, ви кажуваме дека немаме такви текÑтови во овој број.
ЕдноÑтавно, не Ñакаме да бидеме лицемерни и да ви величаме нешто, што веќе Ñледниот ден ќе ве треÑне по главата, Ñо Ñета Ñвоја реалноÑÑ‚. Па дајте, ќе ве молам, каква е таа илузија, во овие луди времиња Ñо луди луѓе, некоја ÑтреÑна вечер поÑле уште поÑтреÑен период од 15 дена, да ја нарекувате најлуда или највеÑела? Па има ли полудо нешто од Baileys-от поÑлужен еден меÑец порано, на моите двајца пријатели во еден ÑкопÑки клуб во доцните ноќни чаÑови... во лоша чаша за бело вино Ñо една коцка мраз. Или лудите идеи на угоÑтителите, да Ñе потрошат еден куп пари за ентериер, а да Ñе кикÑне на квалитетно оÑветлување, озвучување, лошо кафе и неÑоодветно понудено вино, Ñо што паѓа во вода целата идеја на локалот.
Затоа, ние мозгавме, како навиÑтина да ви понудиме информации кои нема да ве направат Ñреќни Ñамо додека го читате текÑтот во предновогодишниот период, туку ќе ве научат на квалитетен приÑтап кој потоа ќе ве направи Ñреќни цело време!
Ðаправивме Ð¿Ð¾Ð¿Ð¸Ñ Ð½Ð° оÑновната барÑка опрема, да не биде поÑле работата - немет ренде, Ñобравме информации за нашата идна национална гордоÑÑ‚ - Виното (што Ñе Ñлучува, до каде Ñме..), ја воведовме очекуваната рубрика за кафето, ги анализиравме различните аÑпекти на доживувањата во реÑторан и бар, ги најдовме најпознатите реплики поврзани Ñо пијалоците во холивудÑките филмови, најдовме емоции во различ-ните Ñветлини и бои кои Ñветат во добрите клубови, пиевме белгиÑки пива и јадевме баааааавно како полжави. Го признавме без Ñрам, ÑтреÑот во празничниот период и Ñе утешивме ба-рем малку кога разбравме дека дури и во Лондон не е поразлично. За крај, нажените им порачуваме - без Ñветки во новогодишните фризури!Од минатиот број, за овие и Ñите други информации кои ви ги презентираме, знаат и Прилепчани, Битолчани, Ðеготинчани, Охриѓани... Им благодариме на Ñите кои не читаат, купуваат, диÑтрибуираат, оглаÑуваат, ни пишуваат преку нашата интернет Ñтраница или барем и Ñо убави зборови ни даваат поддршка и ни помагаат од број во број да Ñе чувÑтвуваме поубаво и поуверени во иÑправноÑта на нашата миÑија.
За да не отиде муабетов во наÑоката на "I am for the world Peace”, го завршувам овој таканаречен новогодишен воведник без Ñтандардната чеÑтитка, туку Ñо нешто што ептен ми легна минатиот пат, и еве ќе го пов-торам - ќе ве иÑпратам во читачкото патување на овој број на Бар Код Ñо еден од моите омилени цитати: УÑпе-хот е патување, а не цел. (Success is a journey, not a destination)
Кликни за Ñимнување на Bar CODE бр.4
- Свадби
- Man’s style
- ÐЕГОВОТО ВЕЛИЧЕСТВО- МЕÐИ
- How not to live
- Bar CODE br.7





Коментари (2 Пратено):
Прати го коментарот