Barcode Br.31
ЧеÑто пати во изминатиов период Ñи размиÑлувам за дефиницијата на магазин за угоÑтителÑтво. Бар Код е конципиран и промовиран како магазин за угоÑтителÑтво, и отприлика на Ñите им е јаÑно дека кога ги тангира темите кои ги мачат угоÑтителите како што Ñе законите, логиÑтичките прашања на организација,
изборот на менија и Ñлични практични теми, работите Ñе прилично дефинирани. Ðо од друга Ñтрана, угоÑтителÑтвото поÑтои поради Ñвоите клиенти - гоÑтите. Тоа го дефинира нивниот лајфÑтајл. Ðели е логично, ако Ñакаме да ги допреме и двете Ñтрани, да треба подеднакво да ги третираме и угоÑтителите и гоÑтите? Од тука е и прашањето, каде е границата помеѓу магазините за угоÑтителÑтво и оние за лајфÑтајл? Ðе, не Ñе работи за криза на идентитетот на нашиот магазин. Ðиту пак за оправдание зошто имаме толку многу општи теми во поÑледните изданија. Се работи за желбата да Ñе задоволат потребите на Ñите наши читатели во виÑтинÑката мерка.
Поради тоа и екÑпериментираме и Ñо малку поинакви теми во поÑледните броеви. Вметнуваме повеќе лајфÑтајл Ñодржини, но целта Ñекако ни оÑтанува иÑтата - да ги едуцираме гоÑтите на угоÑтителÑките објекти, а Ñо тоа да Ñтигнеме до целта зацртана уште во 2007 година, а тоа е повиÑоко ниво на угоÑтителÑтвото во Македонија.Затоа, во овој број може да уживате во теми за екÑтравагантни деÑтинации и коктели, да Ñе потÑетите како излегувавте во деведеÑетите, да Ñфатите дека меÑтата ви Ñе допаѓаат ако Ñе уредени по Фенг Шуи или да ја запознаете Рејчел Зои...
Ðо, угоÑтители не Ñе опуштајте. Можеби вашите гоÑти не ги интереÑира, но вие Ñигурно ќе морате да Ñе потÑетите како Ñе меле еÑпреÑото во машината за кафе, а ако имате хотел, и да Ñе потÑетите дека морате да вработите и конÑиерж. Ðко згора на Ñе имате и добар перÑонал, ќе треба и да почнете да размиÑлувате да ги иÑпратите на Ñледниот државен натпревар во барменÑтво.
- Свадби
- Man’s style
- ÐЕГОВОТО ВЕЛИЧЕСТВО- МЕÐИ
- How not to live
- Bar CODE br.7
Коментари (0 Пратено):
Прати го коментарот