Bar CODE бр.1

Целта на ова Ñпецијализирано ÑпиÑание за угоÑтителÑтво е да ги подигне Ñтандардите во угоÑтителÑка облаÑÑ‚ во нашата земја, да ги поврзе угоÑтителите Ñо понудувачите на уÑлуги кои им Ñе потребни и да ја подигне културата на Ñоцијалното живеење. Спротивно на многуте Ñомнежи додека овој број беше во подготовка, ова не е еден од многуте информатори Ñо лиÑта на угоÑтителÑките објекти, ниту пак ÑпиÑание Ñо рецепти...
Бар Код има за цел да ги информира угоÑтителите и конзументите за новитетите и трендовите во угоÑтителÑкиот Ñектор во Македонија, и во Ñветот, преку практични рубрики
како што Ñе претÑтавувањата на нови меÑта, ентериерно уредување, барÑка опрема, закони и правилници за работа, пијалоци и храна, берза на труд во угоÑтителÑкиот Ñектор, лајфÑтајл теми, Ñовети, винÑка и тутунÑка култура и друго.
Има милион причини за појавување на ова ÑпиÑание. Од фактот што белото вино во Македонија Ñеуште редовно Ñе Ñлучи во чаши за шампањ... коњакот поÑлужен Ñо пурата Ñе пие на екÑ... предјадењето, главното јадење и деÑертот во реÑтораните Ñе конзумираат Ñо иÑтиот прибор од почеток до крај... уверувањето дека најдобро вино е најÑкапото...најпознат коктел на нашите проÑтори е Ñе уште е џин тоникот... во одредени елитни реÑторани нема тоалетна хартија во Ñанитарните проÑтории... барменÑтвото никој не го Ñфаќа како профеÑија... перÑоналот во угоÑтителÑките објекти конÑтантно ги крадат Ñвоите газди... угоÑтителите,поÑтавуваат маÑи не знаејки го законот кои потоа инÑпекциÑките Ñлужби им ги одземаат... шефовите незаконÑки набавуваат алкохолни пијалоци без бандерола и увезени на црно... иако цената им е иÑта како и регуларно увезениот пијалок... Ñите имаат таканаречени проекти за
програми кои никогаш не профункционируваат...
ОправданоÑта на идејата да Ñе подобрат работите на ова поле произлезе од Ñамите угоÑтители кои одуπевено ја прифатија идејата да имаат ÑпиÑание кое ке донеÑе нов квалитет во овој Ñегмент, како што тоа го имаат направено Ñите земји во Европа па и во ÑоÑедÑтвото (Caffe & Bar - СЦГ;Behind the Bar - Грција, Bar Magasine - УК , Bar gionorale - Италија итн.)
Магазинот kе излегува на два меÑеци, и дополнителни две Ñпецијални изданија во текот на една година. Ќе има минимум 72 колор Ñтрани и ќе биде диÑтрибуиран во Ñите угоÑтителÑки објекти во Македонија и во подобро Ñнабдените киоÑци за веÑници.
- Свадби
- Man’s style
- ÐЕГОВОТО ВЕЛИЧЕСТВО- МЕÐИ
- How not to live
- Bar CODE br.7





Коментари (0 Пратено):
Прати го коментарот