Bar CODE бр.2
Впечатоците од првиот број Ñе позитивни! Ја погодивме темата, меÑтото и времето. Сега оÑтанува потешкиот дел - навиÑтина да ги зад-вижиме работите на подобро и што повеќе луѓе да го видат тоа. Како што кажа еден од угоÑтителите гоÑти на промоцијата на магазинов- на оваа земја и треба револуција во угоÑтителÑтвото.
Затоа во овој број ќе Ñе обидеме да бидеме практични и Ñо едноÑтавни Ñовети да им помогнеме на угоÑтителите да Ñогледаат некои работи кои ги пропуштиле, а на конзументите да Ñе чувÑтву-ваат подобро кога ќе излезат во реÑторан или кафе бар. Се Ñомневам дека било кој од угоÑтителите не Ñака да има задоволни гоÑти или поголем профит, а воедно тоа да биде на долг рок. Зошто некој би отворил реÑторан и тој би бил актуелен Ñамо една Ñезона? Зошто поÑтојано не би Ñе воведувале нови работи и Ñекогаш да Ñе биде интреÑен за гоÑтите и како поÑтојано да Ñе одржува квалитетот? Како тоа да Ñе поÑтигне? Треба многу работа но повеќе од Ñе, треба поз-навање на работата.
Рконзументите? Тие Ñе главните ѕвезди на угоÑтителÑтвото, целта поради која поÑтојат угоÑтителÑките објекти, а не Ñпротивното. Колку пати Ñме чуле - гоÑтите тоа го бараат, гоÑтите ми Ñе вакви или онакви... Тоа е Ñпрегата која функционира едноÑтавно - гоÑтите му даваат лик, карактер, шарм на одредено меÑто, но и Ñамото меÑто ги обликува и дефинира Ñвоите гоÑти, им дава одреден печат и имиџ. Затоа е важно и гоÑтите да имаат одредена култура на излегување и однеÑување во угоÑтителÑки објект. Според начинот на кој ќе Ñе облечат, кој пијалок ќе го нарачаат и како ќе го конзумираат, тие го покажуваат Ñвојот Ñтав и почит/непочит кон меÑтото кое го одбрале. Тие треба да Ñфатат дека нивното излегување иÑпраќа порака, но иÑто така има и цел, ÑмиÑол. ÐајчеÑто Ñе излегува поради желба за дружење Ñо пријателите, за уживање во храната или пијалокот, но луѓето излегуваат и да Ñе покажат, пофалат, да Ñе Ñмират од ÑтреÑот на работа, да избегаат од домашната врева, да Ñе издуваат или едноÑтавно да го променат Ñеко-јдневието. Сите наведени и уште многу други Ñе легитимни причини за поÑета на угоÑтителÑки објект. Кога Ñекој би знаел зошто излегува, би знаел и каде да отиде, и како да Ñе однеÑува таму. Ðе би имале промашени вечери поÑле кои би Ñе чувÑтвувале празно, или беÑцелно потрошени чаÑови Ñеднати на неудобно Ñтолче поÑле кои боли грбот. Дефинитивно, во овој град и во оваа земја треба да Ñе напушти пÑи-хологијата на Ñтадо во која малкумина знаат зошто излегле. Дел од оваа култура на однеÑување претÑтавува и одговорното излегување и конзумирање алкохол. Ðлкохолот, како и излегувањето Ñлужи за ужи-вање а не за Ñебеизмачување или малтретирање на околината.
Да ги поедноÑтавм работите - овој број ќе донеÑе Ñвежи инфор-мации и Ñовети за Ñекого. Ќе Ñе фокуÑира на нашите конкретни Ñла-боÑти, проблеми, недоумици и дилеми, ќе не потÑети какво е чувÑтво-то квалитетно да Ñе ужива во излегувањето. Се надевам дека на угоÑ-тителите ќе им помогне да имаат повеќе гоÑти и полна каÑа на крајот од денот.
Кликни за Ñимнување на Bar CODE бр.2![]()
- Свадби
- Man’s style
- ÐЕГОВОТО ВЕЛИЧЕСТВО- МЕÐИ
- How not to live
- Bar CODE br.7


Facebook
Twitter
Digg
Myspace
Yahoo MyWeb
Коментари (0 Пратено):
Прати го коментарот