Почетна | Изданија | Bar CODE бр.2

Bar CODE бр.2

Големина на фонт: Decrease font Enlarge font
image

Впечатоците од првиот број се позитивни! Ја погодивме темата, местото и времето. Сега останува потешкиот дел - навистина да ги зад-вижиме работите на подобро и што повеќе луѓе да го видат тоа. Како што кажа еден од угостителите гости на промоцијата на магазинов- на оваа земја и треба револуција во угостителството.

Затоа во овој број ќе се обидеме да бидеме практични и со едноставни совети да им помогнеме на угостителите да согледаат некои работи кои ги пропуштиле, а на конзументите да се чувству-ваат подобро кога ќе излезат во ресторан или кафе бар. Се сомневам дека било кој од угостителите не сака да има задоволни гости или поголем профит, а воедно тоа да биде на долг рок. Зошто некој би отворил ресторан и тој би бил актуелен само една сезона? Зошто постојано не би се воведувале нови работи и секогаш да се биде интресен за гостите и како постојано да се одржува квалитетот? Како тоа да се постигне? Треба многу работа но повеќе од се, треба поз-навање на работата.

А конзументите? Тие се главните ѕвезди на угостителството, целта поради која постојат угостителските објекти, а не спротивното. Колку пати сме чуле - гостите тоа го бараат, гостите ми се вакви или онакви... Тоа е спрегата која функционира едноставно - гостите му даваат лик, карактер, шарм на одредено место, но и самото место ги обликува и дефинира своите гости, им дава одреден печат и имиџ. Затоа е важно и гостите да имаат одредена култура на излегување и однесување во угостителски објект. Според начинот на кој ќе се облечат, кој пијалок ќе го нарачаат и како ќе го конзумираат, тие го покажуваат својот став и почит/непочит кон местото кое го одбрале. Тие треба да сфатат дека нивното излегување испраќа порака, но исто така има и цел, смисол. Најчесто се излегува поради желба за дружење со пријателите, за уживање во храната или пијалокот, но луѓето излегуваат и да се покажат, пофалат, да се смират од стресот на работа, да избегаат од домашната врева, да се издуваат или едноставно да го променат секо-јдневието. Сите наведени и уште многу други се легитимни причини за посета на угостителски објект. Кога секој би знаел зошто излегува, би знаел и каде да отиде, и како да се однесува таму. Не би имале промашени вечери после кои би се чувствувале празно, или бесцелно потрошени часови седнати на неудобно столче после кои боли грбот. Дефинитивно, во овој град и во оваа земја треба да се напушти пси-хологијата на стадо во која малкумина знаат зошто излегле. Дел од оваа култура на однесување претставува и одговорното излегување и конзумирање алкохол. Алкохолот, како и излегувањето служи за ужи-вање а не за себеизмачување или малтретирање на околината.

Да ги поедноставм работите - овој број ќе донесе свежи инфор-мации и совети за секого. Ќе се фокусира на нашите конкретни сла-бости, проблеми, недоумици и дилеми, ќе не потсети какво е чувство-то квалитетно да се ужива во излегувањето. Се надевам дека на угос-тителите ќе им помогне да имаат повеќе гости и полна каса на крајот од денот.

Кликни за симнување на Bar CODE бр.2

Додади во: Add to Facebook Facebook | Add to Twitter Twitter Digg this story Digg | Post to Myspace Myspace | Add to Yahoo MyWeb Yahoo MyWeb |

Коментари (0 Пратено):

Прати го коментарот comment

Внесето го кодот од сликата: