Ðајдобар угоÑтителÑки објект меѓу најдобрите 2013
Изборот за Ðајдобар угоÑтителÑки објект Традиционално Ñе одржува 6-та година .
ИÑтражувањето беше Ñпроведено во периодот од 01.10 – 31.10.2013 година. Беа опфатени 50 реÑторани и 50 гоÑтилници во Скопје. Изборот на реÑторани и гоÑтилници беше направен од Ñтрана на координативното тело на проектот. Ðајдобрите угоÑтителÑки објекти Ñе избираат по пат на Ñ‚.н. mystery shopping, одноÑно преку директна поÑета од Ñтрана на незавиÑни и објективни тајни купувачи/гоÑти кои го иÑтражуваат и оценуваат квалитетот на уÑлугата Ñпоред однапред утврдени критериуми.
Тајните гоÑти Ñе обични граѓани на различни возраÑти Ñо кои SWOT Research има редовна Ñоработка и кои Ñе обучени Ñпоред ÑветÑките Ñтандарди на MSPA. Спроведени беа вкупно 300 поÑети - по 3 поÑети во Ñекој угоÑтителÑки објект. Целта на овој проект е да Ñе разбуди ÑвеÑта кај угоÑтителите и кај граѓаните за важноÑта на квалитетот на уÑлугата кон клиентите во угоÑтителÑката дејноÑÑ‚, како и да Ñе подигне општото ниво на квалитет во угоÑтителÑките објекти на територијата на Градот.
ИÑпитувани Ñтандарди
Прв контакт - (поздравување и упатување кон меÑто за Ñедење, приоѓање на келнерот, поздравување)
Хигиена на објектот - (чиÑтота на проÑтор, маÑи, чаршафи, Ñтолови, прибор, мени)
Тоалет - (хигиена на проÑтор и Ñанитарии, бришачи, заклучување)
Ðмбиент - (оÑветлување, температура, миризба, музика)
УÑлуга на келнерите - (љубезноÑÑ‚, проактивноÑÑ‚, волја да Ñе излезе во преÑрет, поÑветеноÑÑ‚, однеÑување)
Општа уÑлуга - (аÑортиман, адекватно поÑлужување, време на уÑлужување, издавање фиÑкална Ñметка)
Квалитет на храната - (Ñвежина, количина, вкуÑ)
Завршен контакт - (заблагодарување и отпоздравување)
Добитници за 2013 година
РеÑторани ГоÑтилници
Лира Гезме кај Тумба
Сушико Капка
Гурмет Дариа
- Свадби
- Man’s style
- ÐЕГОВОТО ВЕЛИЧЕСТВО- МЕÐИ
- How not to live
- Bar CODE br.7
Коментари (0 Пратено):
Прати го коментарот